Perslijst Pfizer België Luxemburg

Beste journalist,

U ontvangt deze e-mail omdat u op de perslijst van Pfizer België Luxemburg staat.

Deze database bevat hoofdzakelijk uw voornaam, achternaam, e-mailadres, het bedrijf waarvoor u werkt en uw moedertaal. Andere gegevens, zoals telefoonnummer en adres (privé of beroepsmatig), kunnen in bepaalde gevallen ook worden opgenomen.

Deze gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het verzenden van niet-commerciële informatie over Pfizer en zijn activiteiten.

Indien u niet langer in deze database wenst te worden opgenomen, kunt u mij dit laten weten per mail via marie-lise.verschelden@pfizer.com.

U kunt zich ook uitschrijven uit deze database telkens wanneer een bericht wordt verzonden door te klikken op "uitschrijven" onderaan de e-mail.

U kunt ons privacybeleid te allen tijde raadplegen via volgende link: Pfizer Privacy Notice

Aarzel niet om contact met mij op te nemen als u vragen heeft.

Tot binnenkort,

Marie-Lise

Marie-Lise Verschelden Communication Manager Pfizer Belgium

Bij Pfizer wenden we wetenschap en onze wereldwijde middelen aan om de mensen behandelingen te kunnen bieden die hun leven verlengen en beduidend verbeteren. We streven ernaar om de norm te bepalen wat kwaliteit, veiligheid en toegevoegde waarde betreft bij het ontdekken, ontwikkelen en produceren van gezondheidsproducten, inclusief innovatieve geneesmiddelen en vaccins. Al meer dan 170 jaar willen we het verschil maken voor iedereen die op ons rekent.

Onder meer dankzij de expertise van het personeel en het academisch onderzoek van hoog niveau blijft Pfizer jaar na jaar investeren in België. Pfizer telt meer dan 3.700 werknemers in België. Pfizer en heeft vier vestigingen in België waarmee het zijn Belgische en internationale activiteiten ondersteunt: 1) Anderlecht, waar zich de Pfizer Clinical Research Unit bevindt. Dit is een volledig uitgerust fase 1-onderzoekscentrum. Met dat van New Haven (US) is het een van de twee fase 1 Pfizer-onderzoekscentra in de wereld, 2) Elsene, het Belgische hoofdkwartier, 3) Puurs, de productie- en verpakkingssite van Pfizer, en 4) Zaventem, het internationaal Logistics Center van Pfizer.